sobota, 22 października 2016

HAUL ZAKUPOWY - PROMOCJE W ROSSMANIE! (i nie tylko) !

 17 października zakończyła się promocja w Rossmanie , która jak zawsze była podzielona na 3 części .  Pierwsza promocja dotyczyła -49% na lakiery , druga na produkty do oczu a trzecia na kosmetyki do makijażu . W dzisiejszym poście chce wam pokazać co udało mi się kupić . Więc nie przedłużając zapraszam was na mój ' Haul zakupowy " i nie tylko.


Więc tak jak na promocji w Rossmanie najpierw pokaże wam lakiery.
Jak widać na zdjęciu wyżej trochę kupić lakierów mi się udało ;)
Teraz napisze trochę o każdym z nich oddzielnie .
Pierwszy lakier to lakier z Golden Rose . Jestem pozytywnie zaskoczona trwałością lakieru na paznokciach ! Uwielbiam jego odcień ! . Jak dla mnie 10/10

Drugi lakier to lakier z firmy Lovely . Jego odcień jest mega !
Trzeci lakier jest w firmy Eveline cosmetics . Trzyma się dość długo ,ale bez rewelacji ;)
Ostatni lakier jest z firmy Lovely i ma taki różowo-czerwony kolor . Jest bardzo ładny i serdecznie go polecam :)
 Na koniec tej serii o paznokciach  chcę wam polecić te oto dwie odżywki . Po których moje paznokcie są mega twarde i grube . Moim zdaniem są warte swojej ceny która wynosi ok. 10zł-15zł

A i jeszcze przy okazji mogę polecić ten oto produkt dla osób które nie chcą zaczynać robić hybryd . Ten produkt w zupełności wystarczy . Mi lakier trzymał się tydzień :)
 Tusz do rzęs.
Pierwszy tusz który kupiłam to tusz z Rimmel London . Jest idealny , trzyma się bardzo długo i przede wszystkim nie rozmazuje się jak inne tusze . Produkt dostaje ode mnie 10/10
krem bb , fluid

krem bb jest z firmy under20 .

Ten krem ma dużo hejtu ... Zaraz wam napisze dlaczego . Pierwszą rzeczą to jest to ,że zle kryje ale chyba każdy powinien wiedzieć ze krem bb nie służy do krycia niedoskonałości ...Po drugie to jest to , że skóra po użyciu go strasznie się świeci i tu przyznam racje . Tak skóra się po nim strasznie świeci no chyba , że użyjemy wielką ilość pudru ...:/ Moim zdaniem jest nawet fajny ,ale nie na dłuższą metę ...
 fluid matujący także z u20 .
Fluid bardziej mnie przekonuje do siebie niż krem bb . Przyznam ,że używam go od nie  dawna ale już mogę wam go śmiało polecić . Na twarzy trzyma się dość długo  i przede wszystkim  nie świeci się . Polecam

okej to chyba będzie dziś na tyle . Zapraszam was do komentowania i obserwowania mnie :)
fb; jvlkablog.blogspot.com
ig; jv.vlka
snap;julkatoja14
zapraszam was w każdy wtorek  na mega spam snapów ze mną na  snapie o nazwie   : bloggirls
Pozdrawiam.







Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka