piątek, 4 listopada 2016

Jakich CHŁOPCÓW lubią DZIEWCZYNY?!

 Hej i czołem , jestem Julka i dziś przychodzę do was z takim postem o nazwie ' jakich chłopców lubią dziewczyny " postanowiłam zapytać się kilku znajomych   dziewczyn jakich chłopców lubią ?. wszystkie wypowiedzi tu "wkleje' . Więc nie przedłużając ... Zapraszam !
  

'Bardzo różnie.. Dla niektórych liczy się wygląd , dla innych humor, inteligencja. Jednak jeśli chodzi o nastolatki najczęściej kierują się wyglądem. Ja chciałabym aby chłopak był przede wszystkim sympatyczny i miał coś ciekawego do powiedzenia. Ważne jest też poczucie humoru. '

'Każda dziewczyna, i temu nie zaprzeczy nikt, chce aby chłopak był wysoki, umięśniony i przystojny... ale to nie jest najważniejsze. Bo jeśli facet zaimponuje charakterem to dziewczyna nawet najbrzydszego pokocha. Sądzę więc, że chłopak powinien być- miły, trochę niegrzeczny ale dla Niej zawsze szarmancki, inteligentny żeby można było z nim podyskutować, a w razie kłótni żeby zawsze podawał sensowne argumenty; powinien być przede wszystkim czuły i wygadany. ;) Ale w sumie każdy chłopak ma w sobie jakąś iskrę, która dziewczynie imponuje.
Tak w skrócie, każda dziewczyna ma trochę inny ideał, ale często zmienia zdanie. '

Ja lubię chłopaków typu "dżentelmen".
Więc powinien być szarmancki, słodki, kochajacy.
Z wygladu powinien mieć piękne najlepiej niebieskie oczy, powninien być wysoki, albe nie wyzszy ode mnie. Interesują mnie bruneci o któtkich włosach. I fajnie by było gdyby nie był grubaskiem ale też nie był za bardzo wychudzony. Powinien być w sam raz.


'Moim zdanie chłopak powinien dbać o siebie , mieć zadbane paznokcie, włosy i zęby . Powinien się myć (bo znam takich którzy niezbyt często to robią ) , powinien uprawiać sport , aby nie był chamski , był zabawny , wysoki, brunet , ciemne piękne oczy , umiał się zachować , był inteligentny i umiał się modnie ubrać a  nie jeansy ,buty sportowe , i bluza do tego !
Oto kilka ze zdań moich znajomych, nie twierdze , że się z nimi zgadzacie ,ale chętnie poczytam komentarze na ten temat ;)
Jeden z tych tekstów na górze jest mój ,ale nie zdradzę wam który :)
 TU MNIE ZNAJDZIECIE :
 SNAP ; JULKATOJA14

                           POZDRAWIAM JULKA :)




                                                                                                                                                

                                                                                         



    Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka