piątek, 30 grudnia 2016

#2 50 FAKTÓW O MNIE !! // Julka Żołnierczuk

Witajcie ! Jak u was po świętach? Pewnie pełne i duże brzuchy  ;) Eee tam zrzuci się  ... ale ten post nie jest o Świętach ani tym bardziej o sylwestrze. Ten post będzie o mnie  . Więc nie traćmy czasu , zaczynamy !

1.kocham pić  herbatę 
2.bardzo interesuje się ratownictwem medycznym
3. w przyszłości chciałabym być
4.policjantką lub
5.ratownikiem medycznym
6. nie przepadam za towarzystwem dziewczyn
7.nie mam idola/ idolki
8.kocham zwierzęta
9. bardzo chciałabym mieć wielką kolekcje identyfikatorów z Wośp
10.jak na swój wiek robię całkiem ładny makijaż 
11.strasznie lubię słuchać muzyki
12. muzykę słucham tylko na słuchawkach 
13.maluje się od 1 gim
14. jestem uparta
15. jeśli mam coś komuś powiedzieć to powiem
16. wiele osób uważa ,że jestem wredna ↑↑↑↑↑↑
17.lubię mieć czysto w pokoju ale nie zawsze chcę mi się o to dbać
18.jestem leniem
19.nie umiem pływać
20. zawsze mam ze sobą telefon naładowany na 100%
21.jestem wrażliwa
22.jestem zakupoholiczką
23.jak film to komedia lub thriller
24. nie ufam ludziom
25.na początku prowadzenia bloga nie pokazywałam go  nikomu bliskiemu
26.jestem nerwowa
27.nie cierpię jak nie mogę się do kogoś dodzwonić
28.prostuje włosy od 2 klasy
29.nie mam drugiego imienia
30.nie mam najlepszej przyjaciółki
31.nie lubię tłumów np. w sklepach na przecenach  wole poczekać na koniec promocji i kupić rzecz za norm. cenę i przy okazji uratować sobie życie ❤
32.nigdy się nie przeprowadzałam
33.nie jem pomidorów
34.uwielbiam boks
35.ulubione seriale to
36. 'na sygnale'
37.'policjantki i policjanci'
38. ' gliniarze'
39. ' na ratunek 112'
40. 'sprawiedliwi-wydział kryminalny'
41. uwielbiam podróżować
42.wszystko robię na ostatnią chwilę
43.nienawidze planować
44.nie lubię wcześnie wstawać
45.nie mam pojęcia  kiedy założyłam bloga
46. Kocham kabarety ! mój ulubiony to Kabaret Skeczów Męczących a najlepszy  jest Jarek ,którego dobrze znam
47.kocham fotografować
48.mam gęste włosy
49.czasem zapominam ile mam lat
50.kocham modę i wszystkie rzeczy które są z nią związane !
I tak doszliśmy do końca serii #50 faktów o mnie ! Mam nadzieję ,że się spodobała ! Pozdrawiam!




Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka