piątek, 2 grudnia 2016

Openbox Zozole

 Hej i cześć witam Cię na moim blogu ,jeśli bywasz tu regularnie możesz zauważyć 2 duże zmiany. Na wstępie chciałabym wytłumaczyć czego około 50 komentarzy na moim blogu zostało usunięte  . Jedno wynika z drugiego . Zmieniłam nazwe bloga na Julka Żołnierczuk (wcześniej jvlkablog) i przez to komentarze się usunęły automatycznie(ponieważ używam kom z google+). Niestety nie mogę tego cofnąć ,ale myśle , że pod tym postem będzie sporo komentarzy i to poprawi mi humor na lepszy . Więc przejdźmy do dzisiejszego słodkiego postu . A czego 'słodkiego' ? bo dziś pokaże wam co dostałam od firmy Zozole ! . Niżej pokaże wam moje ulubione słodkości które dostałam

1. miałam szanse zrobić test kwasoli
2
3.
4
5
6
7

 ig; julkazolnierczuk
snap;julkatoja14






Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka