piątek, 3 lutego 2017

Opinie kosmetyków ! //Julka Żołnierczuk

Witam Cię na moim blogu ! Nie zapomnij go zaobserwować ,jeśli Ci się spodoba.

  

 Hej, dziś dodam post przypominający 'haul' jednak ,że to nie jest haul to nazwijmy to 'testowanie " produktów . Mam nadzieje ,że spodoba Ci się mój post i zostaniesz ze mną na dłużej :) To zacznijmy od
  lakierów

Już od dawnego czasu zakochałam się w lakierach marki  Miss sporty . Moje serce zdobyły przede wszystkim dlatego , że każdy ich kolor jest piękny i długo trzyma się na paznokciach (na zdjęciu ten lakier ,ale sprzed tygodnia ;) )  a ich cena jest na prawdę niska jak na tą jakość.

Tak jak wyżej lakiery z Miss sporty , tylko napisze o nich oddzielnie ,ponieważ są one matowe . Więc jeśli chodzi o ich 'matowość" to jestem na tak ,przede wszystkim ślicznie matują . I dwie warstwy lakieru w zupełności wystarczy aby mieć pięknie pomalowane paznokcie na każdą okazję .  

Szampon i produkty do włosów

Ja do mycia włosów używam szamponu z Syoss'a.
Nie wiem dlaczego ale jest to mój ulubiony szampon jak do tego czasu , po umyciu czuję się jak świeżo po wizycie u fryzjera . Szampon pięknie pachnie. Zauważyłam u siebie ,że także po umyciu nim moje włosy są prostsze niż zwykle . Przyznam , że niektórym z mojego otoczenia tak nie służy jak mi . Niestety nie wiem od czego to zależy .
 
W sumie nie mogę się zbytnio wypowiedzieć na temat tego produktu ,ponieważ nie stosuje go aż tak długo żeby wyrobić opinie . Więc w tak najprostszy sposób . Gdy popryskam tym włosy po umyciu to ten produkt je prostuje i utrzymuje 'te proste włosy ' do następnego mycia .
 
A gdy mam totalnego lenia i nie mam lub nie chcę znaleźć czasu na umycie tych włosów , stosuje " suchy szampon'' i szczerze przyznam ,że ten produkt musi znajdować się u mnie w domu :D . Jest świetny i bardzooooo polecam

 

kosmetyki do oczyszczenia twarzy


Czasem w ciągu tygodnia robię peeling niektórych miejsc na mojej twarzy . I przyznam , że produkt od u20 sprawdza się u mnie  bardzo dobrze . Przede wszystkim jego cena nie jest wysoka jak na tą jakość .
A do codziennego mycia twarzy używam żelu myjącego od Nivea i podobnie jak peeling sprawdza się świetnie na mojej twarzy .

 Zawsze warto pamiętać o demakijażu naszej cery jeśli chcemy długo utrzymać ją w jak najlepszym dla nas stanie . Zawsze zmywaj makijaż dotąd aż wacik po przejechaniu po skórze będzie czysty  I ja do demakijażu używam płynu firmy Ziaja . Mogę śmiało polecić wam wszystkie istniejące produkty tej marki . Są idealne dla każdego i ich cena moim zdaniem jest strasznie mała jak na tą jakość . 

Makijaż 



Jeden z moim podkładów ,to podkład z L'oreal Paris . Podkład ogólnie jest całkiem fajny ,dobrze kryje i nie ma efektu maski . Posiada także jeden minus , utlenia się  więc radze kupować trochę jaśniejszy odcień :)

I mój ulubiony fluid . Fluid włoskiej marki Pupa . Swój kupiłam na wakacjach we Włoszech ale wiem ,że jest dostępny w Polsce . Fluid jest bardzo wydajny , nie utlenia się i świetnie kryje . Wiadomo cena nie jest niska bo wynosi ok 110zł ale moim zdaniem naprawdę warto w niego  zainwestować .

Inglot to pewnie dobrze wam znana marka , więc za dużo nie będę pisać o niej . To akurat jest róz do policzków . Jest mega choć oczywiście nie używam go na co dzień ale na jakieś 'specjalne' wyjścia nie zaszkodzi go użyć :). Jeśli ktoś jest ciekawy dlaczego nie ma zdjęcia ze środka otóż robiąc zdjęcie wypadł mi z rak i się rozwalił .....
Tusz marki Wibo
powiem , że po cenie myślałam 'pewnie beznadziejny ' ale się myliłam w cenie 10zł , tak 10zł kupiłam całkiem super tusz do rzęs . I bardzo wszystkim polecam go kupić ,bo naprawdę warto :)


ZOBACZ TO --- KLIK
SNAP : JULKATOJA14 , SBLOGGERS (poniedziałek)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka