środa, 14 czerwca 2017

JULKA POWRACA?!

Hej , może zauważyłeś , że niecały rok temu był ostatni post na tym blogu . BYŁ ,ale już nie jest . Niestety w roku szkolnym ciężko mi znaleźć choć trochę czasu wolnego  a czasem po prostu nie mam weny na nic . I tak właśnie było z moim blogiem , przestał mnie interesować , nie pisałam na nim nic. Dziś postanowiłam to zmienić . Także zaczynam od nowa blogować! . Myślę ,że posty z przed roku usunę . Zmieniłam się . Inaczej patrzę na świat , mój wygląd też się zmienił , z długich włosów w ciągu kilku minut zrobiły się ,krótkie włosy do ramion . Ludzie się zmieniają i tak było ,że mną . I wciąż próbuje zmieniać się . Na lepsze . Także czekaj na następny post z ootd ,a tym czasem rzucam zdjęcie z ostatniej wycieczki do Stolicy i Gór Świętokrzyskich  :)    











 kliknij to a przejdziesz do mojego instagrama :)

 prywatny :)
 w każdy piątek ja! dodaj i poznaj reszte dziewczyn !



Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka